måndag 1 september 2008

Last days of summer

Det verkar vara slut på sommaren, det känns tråkigt. Har inte hunnit med så mycket som jag tänkt mig med huset och så men å andra sidan kan vi börja koncentrera oss på insidan nu...

I sommar hände det ju som sagt en hel del ändå och vi håller fortfarande på. I dag har jag målat sex fönster och ena halvan av pardörren i gulockra. Det blev fint, huset e som nytt. Nya glas i dörrarna har vi köpt med. det blev ännu bättre...det var inte helt lätt att kitta dom men nu e d gjort iaf...den dörren alltså. en kvar:-( usch vilket jobb, det tog väldigt lång tid...

Jag känner mig väldigt inspirerad av utdelningen vi fått av jobbet som vi lagt ner de senaste månaderna. Det känns kul, färg hjälper alltid upp humöret. Bilder på det nymålade kommer senare!

Inga kommentarer: