måndag 28 april 2008

helgen med mera

I helgen har vi varit i skåne, anders och jag. En ovillig anders ska jag tillägga..tss.

vi var i Malmö typ hela lördagen. Vi var på ILVA och köpte en dagbädd :skrytlänk http://www.ilva.se/produkt/2010816/vanessa?webgrp=S%F8gning

;-) Jag är nöjd tror jag iaf, den är inte monterad än. måste vara två för det.

Fick en madrass av mamma som vi kan ha till. skitbra, annars hade det också kostat jue,

sen fick jag blommor av Allan och Elly, mammas grannar. Dahlior och gladioler. tror att det blir fint. JAg planterade dem idag.

till helgen ska vi passa barnen, då sa jag se om vi kan plantera ut jordgubbarna. Dom tycker det är roligt att plantera o ha sig. Skönt när man kan sysselsätta dem lite:-) Hoppas det blir fina "gubbar" till midsommar:-) *smask*

Usch borde verkligen gå o lägga mig. anders jobbar sent denna veckan så jag väntar på honom..borde inte men det blir så:-(

jaja.

God natt (snart)

Inga kommentarer: