tisdag 15 april 2008

OJ

nu var det ett tag sedan jag skrev..12 dagar . det e rätt så länge, tiden går sååå fort. lite sorgligt faktiskt.
nu har jag stora planer för trädgården iaf. jag har oljat in en blomsteränk nu som jag ska ställa ut..köpte den på miljöstationen för ett tag sedan..oljan och tillbehören var dyrare än bänken, hehe, typ fyra fem ggr dyrare:-) lite konstigt.
Ska köpa penseer i helgen hade jag tänkt..ska sätta dem i zinkbaljan som sitter i bänken..kan bli mysigt tror jag.
Ska också köpa lavendel, plantera sedan...
Ska ju ha potatis och jordgubbsland med..måste komma på lämpligast plats till det. Svårt med trädgård, mer att tänka på än vad man tror. Men jag tror att det ger mkt. glädje tillbaka,
vad mer? klassresa till göteborg med klassen, ska till volvo och en mässa. Ska sova över på hotell och kasnke gå på liseberg på kvällen..KUL! Hoppas jag. men ärligt talat..den mässan känns ju sådär...
hm ja, det fär väl räcka för nu, klockan börjar bli mkt...
god natt!

Inga kommentarer: